Friday 28 March 2014

TESTIMONI SET MENGANDUNG


Testimonial Set Mengandung

Ini pengalaman saya sendiri mengamalkan set mengandung sepanjang 4 bulan lebih ni...Apa bezanya pengalaman mengandung kali ini berbanding dengan yang first?
1.Berat badan saya naik dengan terkawal..dah 4 bulan lebih berat saya naik dalam 3.5kg...
2. Muka pon tak nampak kembang sangat..sampai mak mertua pon tegur semalam.."tak naik sangat ye mengandung kali ni"hehe..even saya naik lrt pon orang boleh buat xtau je sbb tak nampak saya mengandung( kesian jugala sbb kene berdiri).
3. Simpul mengkarung alhamdulillah tak pernah lagi datang menyinggah di kaki...sebelum ni almost every day sejak 5 bulan,wajib kene..saya tak minum susu langsung kali ni...memang bergantung 100% pada ostematrix.
4. Muka lebih berseri-seri, kata mereka nampak glowing..sampai ramai yg buat spekulasi, anak laki agaknya..tak pon mesti sbb minum ESP walaupon saya belum lagi amalkan ESP..(Plan masuk 6 bulan baru nak amalkan.. )



Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan :)


Siti Haryani Mohd (Yani)
Shaklee ID : 887626
014-8151584 (Call, SMS, WhatsApp)

0 komen budak comel:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Copyright 2014 Reserved to Cahayaku Vitamin Shop Design By Cik Nurfarah