Wednesday 19 March 2014

TESTIMONI PARUT JERAWAT DENGAN SHAKLEE

Selamat tengah hari semua...sebelum nak gi makan ni, nak share TESTIMONI SENDIRI...ngeh ngeh...gambar TESTIMONI tutup mata dan mulut sebab malu..hehe

Muka ni memang jenis berjerawat.....tpi sejak pregnant anak ke-2, jerawat semakin subur pulak kat muka...kadang2 naik segan ambo....haha..jadi ku menggunakan alasan sebab pregnant,mungkin sebab hormon masa ngan ngandung yg jadi macam ni....

Bila kawan sekolah aku tegur, nape muka teruk sgt time ngandung kali ni???ms pregnant 1st muka berseri jer...yg ni bnyak naik jerawat...ku jawab dengan lemah lembut sbb pregnant kot..tpi dalam hati ada taman....sob sob sob...sedih woo...muka time ni mmg x cun...

Sebab rs sedih kene tegur (sesaje je nak amik feel sedih, padahal xde perasaan pun), aku pun saje buat la testimoni sendiri..

Selama 2 minggu aku buat, ni hasilnya...bagi aku ada nampak kesan sedikit..biar lambat asal selamat..cewahhhh...tiap hari duk telek muka..




HASIL UJIKAJI SELAMA 2 MINGGU:
# telan VIT C SEBIJI/ 2 BIJI
#sebelum tidur- WAJIB minum ESP
#masker kat muka tiap-tiap malam, VIVIX
#kadang2 tukar malam dengan masker VIT E sebiji
#lepas balik sekolah, kadang2 masker ESP+VIVIX

kalau perasan bekas jerawat kt tepi hidung tu dh nampak kurang.....kalau perasan la..ke aku perasan sorang2...haha...yang penting muka sendiri aku sorang jer yang tau..ngeh ngeh...

tapi memang perasan parut jerawat memang cepat hilang kalau konsisten dengan buat masker dan telan VIT C...skang ni tengah pregnant ank ke-2, jadi mmg sabar menunggu hasil untuk cun...kalau x, aku telan dah COLLAGEN POWDER SHAKLEE...hasil lagi cepat...

Tunggu next testimoni selepas sebulan hokeyy...haha..nnti mak jemah upload gambar..tapi tutup muka dan mata la yer...mak jemah malu....

Ada rasa2 muka macam aku ni, kalau rasa2 nak cuba, boleh jer nak contact mak jemah ni...mak jemah sedia membantu...hihihi

FREE CONSULTATION ISTIMEWA UNTUK PELANGGAN TERSAYANG!!!MUAH3X




Siti Haryani Mohd (Yani)

Shaklee ID : 887626


Fanpage:https://www.facebook.com/pages/Cahayaku-Vitamin-Shop

014-8151584 (Call, SMS, WhatsApp)

0 komen budak comel:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Copyright 2014 Reserved to Cahayaku Vitamin Shop Design By Cik Nurfarah