Friday 28 March 2014

HARGA PRODUK

MAKLUMAN:

Memandangkan Shaklee telah menbuat Notis besar-besarn berkenaan P&R Shaklee. maka, saya sebagai seorang Shaklee Independent Distributor akan mengikuti syarat2 yang telah Pihak Syarikat Shaklee berikan. Salah satunya berkenaan dengan harga Produk.

Jadi, BUAT SELURUH PELANGGAN Shaklee , Mulai dari hari ini, saya hanya memberikan HARGA RETAIL kepada setiap pelanggan (BUKAN AHLI) yang ingin membeli produk shaklee dari saya.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Harga Ahli dan menikmati TAWARAN2 hebat dari shaklee sebagai ahli, Anda boleh mendaftar sebagai ahli shaklee melalui saya.

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK PENDAFTARAN AHLI MELALUI:




Siti Haryani Mohd (Yani)
Shaklee ID : 887626
014-8151584 (Call, SMS, WhatsApp)



Berikut adalah harga jualan setiap produk Shaklee



 





*Harga di atas tidak termasuk kos penghantaran sebanyak RM10 bagi Semenanjung Malaysia dan RM20 bagi Sabah dan Sarawak.

0 komen budak comel:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Copyright 2014 Reserved to Cahayaku Vitamin Shop Design By Cik Nurfarah